02 kwietnia 2012

MUST HAVE wiosna/lato 2012


Oczywiście sezonem wiosna/lato 2012 mają rządzić pastele, więc w mojej szafie nie może zabraknąć spodni w pięknych pastelowych kolorach:

 Spodnie z Cubusa, można je znaleźć także na allegro:
Piękny morelowy kolor!




Zara:


Mam już jedną parę kolorowych spodni, ale pragnę także czerwonych i morelowych ;)



Następny must have na punkcie którego oszalałam
to indiański print:
AZTEC







Spódnica z Bershki.
Jest cudowna. Przymierzałam już rozmiar s i była na mnie trochę za duża, więc szukam teraz xs.Cena (30zł) i wzór idealny!



LORDSY:

 Posiadam już jedną parę (na pewno niedługo Wam pokażę), ale marzą mi się jeszcze czarne z ćwiekami.








http://www.sequinshoes.pl/



SZORTY

 Wszystkie wzory i kolory dozwolone!
Zrezygnujcie ze zwykłych jeansowych szortów i trochę z nimi pokombinujcie.


ASYMETRIC SKIRT

Nie pogardziłabym żadnym kolorem. Wszystkie są zachwycająco piękne!







KOSZULE

Oczywiście kolorowe, we wzory, lekkie i zwiewne. <3






SANDAŁKI NA SŁUPKU





czasnabuty.pl
deezee.pl 



DODATKI/MAKIJAŻ
-KOLOR 





























 Postaram się porzucić moją ukochana czerń na rzecz pasteli i neonów. A takie zdjęcie strasznie mnie do tego motywują.
Niedługo pojawią się posty z outfitami
xoxo

33 komentarze:

Unknown pisze...

W obecnych trendach wreszcie znalazłam coś dla siebie :)
Świetnie wybrane zdjęcia!

Klara pisze...

pastele <3

Klaudia pisze...

Żadną z tych rzeczy nie pogardziła i z chęcią wzięłabym do mojej szafy;))

Kinga pisze...

hej, chyba uzylas mojego zdjecia bez mojej zgody;>

mrs_coffee pisze...

Swietny post :) Tez mam obsesje na punkcie azteckiego printu :)

world on high heels pisze...

Większość rzeczy na tych zdjęciach bardzo mi się podoba :)

Peerfectlly pisze...

PIĘKNE SPODNIE!
ZAPRASZAM NA KONKURS ♥

AgataP pisze...

OMG! ALE DALAS INSPIRACJI ,JESTEM ZACHWYCONA I WKURZONA ,ZE NIE MOGE MIEC TEGO WSZYSTKIEGO :p


U MNIE ROMWE GIVEAWAY!

M. pisze...

Przepiękne to wszystko!

Anna Brain pisze...

I love all!! :)

Anna Brain pisze...

I love all!! :)

Unknown pisze...

świetne zdjęcia, dużo inspiracji tu widzę :) zapraszam Cię do siebie :)

AleksandraNajda.com pisze...

cudowne kolory...
Zapraszam na giveaway z ROMWE.♥

Anonimowy pisze...

świetne kolory, dużo inspiracji i ciekawe trendy są w tym sezonie ;) Bardzo fajny post ;)super blog ! ;) Obserwujemy? Miłego wieczoru i zapraszam do mnie : http://marane175.blogspot.com/, http://swiatanety94.blogspot.com/ ;**

Berni pisze...

Uwielbiam pastele :)

Jem_Książki pisze...

OOOOch, te spódnice są zjawiskowe!
Wspaniałości wspaniałości!

. pisze...

Super post, dzięki za inzpiracje. Najbardziej z tych trendów podobają mi się pastele, transparentne koszule, azteckie wzory i asymetryczne spódniczki! :)

. pisze...

Super post, dzięki za inzpiracje. Najbardziej z tych trendów podobają mi się pastele, transparentne koszule, azteckie wzory i asymetryczne spódniczki! :)

FancyICON pisze...

Bardzo fajny post i blog również :)
dolaczylam do obserwujacych i moze ty dolaczysz rowniez do mnie wiec zapraszam na www.fancyicon.blogspot.com :)

Patiness pisze...

Neony najpiękniejsze <3

-

www.patiness.blogspot.com


-


FanPage Patiness


-


ZAPRASZAM :)



Anonimowy pisze...

mi barkuje jeszcze tylko asymetrycznej spodnicy!:)

Unknown pisze...

genialne rzeczy!!! najbardziej zaburzyły mój spokój te jeansy z azteckim motywem:D!!
zapraszam do siebie w wolnym czasie:)
http://mesmerize87.blogspot.com/

Daga Kuśnierz pisze...

Chyba nie ma rozmiaru xs z tej spódnicy z beres.




NEW OOTD
dagakusnierz.blogspot.com
Liczę,że wpadniesz;-)

Alex pisze...

świetne rzeczy :) chyba każdą chciałabym mieć :D
obserwuję!!

Lorajna pisze...

super, pozdrawiam :)

igawysocka pisze...

www.skinnyliar.blogspot.com/2012/05/150512-giveaway.html KONKURS

aniesbrand pisze...

Zwiększ swoje szanse w konkursie ROMWE gdzie do wygrania jest też u mnie 60$ i okulary przeciwsłoneczne! Więcej info tutaj: http://aniesbrand.blogspot.com/2012/05/aniesbrand-and-romwes-giveaway.html

Ola Rosinska pisze...

tęczowe spodnie <3

Anonimowy pisze...

Pięknie prowadzony blog . Obserwujemy? www.murderfashion.blogspot.com

Ania pisze...

Widze ze dobrze sie znasz na trendach. Podoba mi sie twoj blog. Obserwuje. Mam nadzieje ze sie odwajemnisz.


X, Ancia
visit OVERDIVITY &
join my Facebook Fanpage

Anonimowy pisze...

Twój blog jest mega genialny ! :)
Obserwujemy ?
PS
Niebawem na moim blogu pierwsze rozdanie a więc naprawdę warto zaobserwować :)

Kasia pisze...

Wspaniały blog, zapraszam także do nas:)
http://bellious.blogspot.com/

DaisyLine pisze...

Wszystkie trendy świetne, no może poza tym indiańskim ;)

Pozdrawiam!