02 października 2011

MY MUST HAVE FALL/WINTER


  •  Parka
Pierwszy punkt zdobyty w lumpeksie za całe 18 zł!

  • Jeansowa koszula  
Nigdzie nie mogę znaleźć idealnej.


  • Futrzana kamizelka  



  • Kita


  • Czerwony płaszczyk
Kupiony ;) Zależało mi na tym aby był prosty bez zbędnych udziwnień i taki właśnie udało mi się zdobyć.

  • Skórzane szorty 

Chętnie przygarnę czarne oraz brązowe.
  • Futrzana czapka "uszatka"
  •  Baseball jacket
Najlepiej w kolorze niebieskim, granatowym lub szarym.
  •  Ciepły kremowy sweter

  • Komin czarny, szary i brązowy
  •  Biker boots


<3
  •  Torba z frędzlami

Marzy mi się brązowa.
 
Pozdrawiam Kate ;)

2 komentarze:

sou pisze...

Świetna lista, sama na oku mam te rzeczy, oprócz kity i kamizelki futrzanej:)) buziaki!

Anonimowy pisze...

Komina proponuje poszukać na allegro ;) Jakiś czas temu sprawdzałam i znalazłam parę prawie, że idealnych w przystępnych cenach :) co do listy to jest tam parę rzeczy, które sama chętnie bym przygarnęła m.in. ten sweterek! :)

pozdrowienia i dobrej nocy :)